Ad Unit (Iklan) BIG

Featured Post

Jawaban dari "Ini bagaimana buat? Saya ada jawapan m=2. Tetapi saya nak steps... Tolong Bantu."

Posting Komentar

Jika anda mau mencari cara mengerjakan atas pertanyaan Ini bagaimana buat? Saya ada jawapan m=2. Tetapi saya nak steps... Tolong Bantu., maka teman-teman telah berada di web yang tepat.

Kami punya 1 cara menyelesaikan dari Ini bagaimana buat? Saya ada jawapan m=2. Tetapi saya nak steps... Tolong Bantu.. Silakan pelajari cara mengerjakan selengkapnya disini:

Ini Bagaimana Buat? Saya Ada Jawapan M=2.
Tetapi Saya Nak Steps... Tolong Bantu.

Jawaban: #1: g(5) = (2x5)/(5+m)
3g(2) = 3[(2x2)/(2+m)]

if g(5) = 3g(2)
10/(5+m) = 3[4/(2+m)]
10/(5+m) = 12/(2+m)
10x(2+m) = 12x(5+m)
20+10m = 60 + 12m
       -2m = 40
          m = -20

apa ada yg salah?

Nah itulah jawaban tentang pertanyaan di atas, semoga dapat membantu!

Related Posts

There is no other posts in this category.

Posting Komentar